Bildbomb och bevis

Var hos läkaren förut o dom hittade inga fel. Så ska bara ta de lugnt o försöka o inte anstränga mig:/
Nu kommer de massa bilder från helgen
ska försöka berätta så mkt som möjligt.

Fredagen var de U- sm, här står vi kö till vetrinär besiktning



Kontakten! :))

Jag och utbyteshunden Larsson
De hela slutade på en andra plats.

Oscar och Saga på kvällen

Lördag var de valpträff. Julia och Lillens kull




krock

Lördags morgonens  promenad



På söndagen skulle vi in till grönan, här sitter vi vid slussen o väntar på en båt över till Djurgården.

pappa och ove

Alla 5,

Bildbevis på att jag åkte Katapulten!
Kittlas i magen bara jag tänker på den....;)

Johan åkte allt.... haha;)

Måndag blev de skansen. Kolla så litet Allsång på Skansen är  :o

Utsikt över gröna lund

De var allt:)
Nu ska jag gossa med vovvarna

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gröna Lund är rätt så kul. :P

2010-08-04 @ 11:33:53
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: saga

fint namn på hunden :D<3

2010-08-08 @ 15:35:02
URL: http://sagaajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0