Coco här

Hej jag heter Coco o tänkte berätta om mitt liv här i småland.
På morgonen när Saras pappa kommer ner för att gå till jobbet morrar jag på honom.
Menar tänk om de inte är han?
Sen har matte en jättehög säng så om jag inte ligger i sängen på morgonen hoppar jag 10000 ggr på sängen så hon vaknar.
Se får jag mat, några äckliga runda kulor, men visst ibland måste jag faktiskt äta dom... * pust *
Under dagen för jag leka med dom där vita hårbollarna. Jag är mkt snabbare än dom!
Jag brukar springa och bita dom i pälsen men oftast får jag bara all deras päls i munnen...
Om jag inte är ute och tex jagar bilar elr skäller på katten så sover jag elr sitter i Saras knä.
Men när Sara tar på sig jacka och skorna och inget koppel är framme. Då tänker jag inte gå in!
Då sätter jag mig ute elr i köket, och där tänker jag sitta inte ska jag bli instängd inte jag ska ju följa med!
Men när kopplet är framme och vi ska gå på promenad med hårbollarna. Då sätter alltid matte på mig kopplet sist, antagligen för att jag är galnast och springer runt. Men för att hon inte ska glömma mig biter jag henne lite i byxorna och skäller på henne. När vi väl är iväg är de jättekul och springa och bita i dom andra hundarnas koppel.
Familjen kallar mig allt möjligt, Babbijan, trassel, bengan men när dom säger Coco beng då lägger jag huvudet på se och undra vad dom menar med de. Slutligen på kvällen när jag ska gå ut och kissa, då ju gräset blött!!! O då kan jag inte gå där på de går bara inte. Så jag brukar kissa direkt när vi kommer ner för trappen så kan vi
gå in fort igen. När matte lägger sig i sängen då hoppar jag jättemkt på sängen så jag också kan få ligga där. Om jag inte får ligga i sängen lägger jag mig i min korj och kollar under luggen på matte...
De sista jag vill säga är att jag hatar och dela min matte med dom andra hundara, men jag vet att jag måste dela med mig....

Jag gräsklipparen är kul!

När jag sitter i cykel korjen sträcker jag på mig och känner mig som en riktig KUNG!

Att bli badad och fönad är de värsta jag vet!


Men jag är en riktig sänghund som vaktar om nätterna.



Kommentarer
Postat av: matilda

söta coco ;D <3

2010-08-19 @ 14:06:36
URL: http://maatildaisaksson.blogg.se/
Postat av: m

sv: vi kör på sånna då ;) <3

2010-08-19 @ 21:22:46
URL: http://maatildaisaksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0