astrid lindgren teatern

Idag på morgonen var de då teatern. Jag var ju pippi men när jag skulle sjunga sprang jag typ runt och blev trött och så lite nervös på de så de lät som de lät... men de funkade iaf tror inte dom små barnen bryr sig så mkt;)

pippi o karlsson

Pippi....;)

Prussiluskan envisas om barnhemmet

När vi tog domma bilderna så var inte barnen där så tro inte att vi körde utan publik;)
Efter teatern så åkte ja och mamma in till tandläkaren i kalmar. Dom tog några avtryck på mina tänder och nästa onsdag så ska jag få tandställning både uppe och nere. YEEEEES:)
O de är underbart väder idag så först var ja ute med Matilda o sen har jag och Madde varit ute med.

Kommentarer
Postat av: matilda

fan va kul de va ! vill göra de igen :D<3

2010-06-03 @ 22:20:57
URL: http://maatildaisaksson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag ÄLSKAR Astrid Lindgren.

2010-06-04 @ 19:08:33
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: saga

det var skit kul hoppas vi gör något sånt i 8:an också :D<3

2010-06-05 @ 12:51:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0