invigning...

av poolen, idag var de första gången jag gick i vår egen pool;) 24 grader var de riktigt nice:) Tänkte bjuda på lite bilder från Danmkar nu.

Öresundsbron

Stora Bält bron


Grattis till Lotten ( till vänster på bilden ) och dom 3 andra svenskarna som gick vidare:) Vilhelmiina slutade på en andra plats i hela tävlingen stort grattis till henne! O jag tycker allt att Svergie borde vara nöjda över oss;D

Otroligt fin strand var de där vi bodde i Grenå elr som danskarna säger Grenaa

Så vi passade på o plocka snäckor:)



De fanns ingen TV i stugan men tur nog fanns de en lekplats så pappa och Oscar kunde roa sig...;)

De var allt från Danmkar. Tror jag ska fixa om bloggen nu om Matilda lilla kan hjälpa mig;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0