Kalmar med klassen

Idag åkte hela klassen in till Kalmar. Först gick vi på något museum o sen var vi i en park och körde 7 kamp:) Sedan åt vi på ett jätte mysigt ställe! Efter de gick vi och shoppade. Ja handlade 1 kjol 3 shorts och 3 linnen:) O mina tänder har börjat göra jäkligt ont, inte lätt att äta... O inte kunde jag vara med på sommar konserten igår kväll, skulle egentligen sjungt och spelat men men

Så ja fick sitta hemma med gitarren....
Imorgon drar jag och mamma till Uppsala sover hos Sara och Mange tävlar i Avesta på lördag och åker hem på söndag. Så tomt på bloggen tills på söndag skulle jag tro

Kommentarer
Postat av: Anonym

lägg ut bilder på de du har köpt :)

2010-06-10 @ 20:20:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0