MER ÄN NÖJD!

Måste börja med att säga att jag är mer än nöjd över denna helgen! Kunde knappt drömma att de skulle gå så här bra, för de var så många bra med! Lördagen blev jag och Penny 2a av 29 st. Söndagen blev jag och Nix 2a av 32 st. Senare blev jag och Penny småland / ölands mästare 2010. Och idag var de 6 st kvar och 5 skulle till final och då blev vi avtackade. Men de gör inte mig så mkt jag är ändå super duper nöjd över denna helg! Bilder kommer från helgen nu.

Lördag: Jag och Penny 2a

På kvällen åkte vi till Campingen o där var de jätte mysig och fint:) Den låg precis bredvid Vettern.


Paket öppning. Jag fick 1000 kr och ett regn ställ. Sen ska vi göra om i mitt rum:)

Alla på kvällen.

Söndag: Jag och Nix blev 2a av 32 st.

Pappa och oscar.....;)

Småland / ölands mästare 2010

Tack för en super helg allihopa!

Helgens "skörd"
Kommer nog fler bilder när Amanda och Sanna hunnit fixa dom:)
Nu ska jag gå och lägga mig innan jag somnar med huvudet på datorn. Natti natti

Kommentarer
Postat av: EMILY

WOW!! Grattis Sara & även grattis i efterskott, hoppas att mamma hälsa grattis från mig!



Den ljusblåa dressen passade du jätte bra i!



Kram Emily

2010-06-21 @ 23:38:30
URL: http://emilybackman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0