Norrköping resan

Solbränd som bara den är jag efter helgen! Berättar om helgen nu med bilder o hela alltet;)

Vi började med att köra förbi norrköping och ist stanna i Stigtomta och träffa en hane och para selma.

dom hade valpar som var 6 veckor, o man blir allt lite sugen.

På kvällen åkte vi tillbaka till Norrköping för att sova där. Satt hos Sanna och hennes familj hela kvällen:)

På söndagen var de utställning.  Kiro blev 2a bästa hane med Cert :)

Sanna visade Ullis och hon blev 2a bästa tik.

Jag och Penny var med i juniorhandligen och..

blev 3a:)

Jag visade Dumle i finalen och han var utplockad bland dom 10 bästa o sen var de hej då.
Skolan idag var helt okej. Men fy tusan vad de regnade när jag o Matilda cyklade hem. JAG VER SKIT BLÖT!

Här får ni bevis på de;)
Om de slutar regna ikv kanske man ska ut en sväng annars ska jag slänga mig i sängen;)
O pippi teatern finns nu och se för er som vill.
gå in på  http://www.musiksidan.nu/ och sedan på arkiv så hittar ni den sen:)
Ha de fint


Kommentarer
Postat av: saga

gud va sööta valpar! dossiga :P <3

2010-06-10 @ 16:26:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0