Bilder från musiken

Hade typ dans uppvisning idag på musiken, klassen var indelad i fyra grupper.
INTE ETT DUGG SERIÖST, så ni vet;)

Jag innan allt, haha;) bilder på min grupp först nu då.

Herman med sin saxofon elr hur de stavas,  vi körde till låten Jailhouse rock om de nu också stavas så;)

Elvis själv:)

Hugo och Adam

Jag och My

Musiksalen



Krasch bom BANG

Får bli sista bilden orkar inte ladda upp på dom andra grupperna.
Kom nyss hem från stallet har ätit och duschat, nu ska jag nog ut med Matilda om jag får tag på henne:)

Kommentarer
Postat av: matilda

och vem har tagit bilderna ? ;)

haha känner mig stolt som fotograf :D

haha duktiga va ni <3

2010-05-12 @ 15:07:43
URL: http://maatildaisaksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0