hemma

Nu har jag kommit hem från storstaden resan gick fint, bara att Nix har blivit halt, o vet inte riktigt hur de gått till. Men hon är underbar och åka med, hon har legat ner och sovit hela tiden på bussen. Har inte tagit så mycket bilder men dom jag har tagit kommer nu

Idag på morgonen gick jag ner till ån nedanför Sara och Manges hus



Bilder från utställningen kommer nog imon från vilhelmiina:)
Jag är oerhört nöjd över helgen och imponerad av NIX! O tack Sara och Mange för att jag har fått bo hos er.
Imrgon ska jag till läkaren och kolla om jag är gluten elr laktos och för övrigt gör gummibanden i munnen förbannat ont!

Kommentarer
Postat av: matilda

finabbilder:D

2010-05-30 @ 20:28:38
URL: http://maatildaisaksson.blogg.se/
Postat av: saga

gud va sööt! fina bilder <33

2010-06-02 @ 19:03:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0