Hemma

Nu är vi hemma igen efter en suverän helg i skåne. Sanna åkte med bussen i morse klockan nio jag började som vanligt och lipa... men vi ses på lördag igen för då tävlar vi i österbybruk:). Kommer bilder från helgen nu

Jag hjälpte Tinne att visa Marys dotter Maräng som blev BIM valp.

Sanna visade Nino till bästa hane och BIM

Hon visade även Jonas hund Ziva till bästa tik med cert, cacib och Bäst I Rasen!

Nino och Sanna tävlade i junorhandligen och blev 4a:)
Jag visade Flingan till bässta junior och 3a bästa tik
Penny till bästa öppentik och 2a bästa tik
Evas Wingston tog jag i bästa hane och han blev tvåa med Cert:)
Ullis trea i unghundsklassen

Detta var kul! jag, pernilla,lotten och Sanna visade vår uppfödargrupp i finalen. Vi slutade 5a. En kul grej att gå in med 4a juniorhandlingsbrudar tyckte mamma och vi med för den delen;)

På lördagskvällen var vi hos Micke och Kent och fick otroligt god mat! massa skratt blev de så klart också:)

Jag och Penny tävlade i juniorhandlingen på söndagen och...

Blev 3a:)
En suverän helg, och lite solbränna har jag allt fått också. Nu ska jag laga mat sen blir de Madeshowen med Matilda och Elin i kväll. Hej:)

Kommentarer
Postat av: Linnea Swedsams

Hej Sara!

Jaklar vilken bra helg du hade i Hassleholm, Grattis!!! Och grattis till din guldmedalj! Ha de gott! // Linnea

2010-05-29 @ 08:52:26
URL: http://linneapaaventyr.blogg.se/
Postat av: pernilla

kul att man kunde hjälpa till! :) bara att säga till. kramar till dig sötnos!

2010-06-01 @ 10:14:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0