Valborgs bilder

Hann inte blogga igår så de får bli nu;)
På kvällen var vi hos moster och åt lite gott sedan vidare till Madesjö för att kolla på en Brasa.

Nybros mann kör sjöng också, hih

Vet inte om de kallas brasa var mest rök, så jag gick efter 10 min;)

Kvällen fortsatte hemma hos mig med Matilda.

De blev Sing Star för hela slanten:)


Kvällen slutade tyvärr tidigt eftersom jag ska tävla idag. Men tack för en super kul kväll!:)
Helen och brudarna kommer och hämtar mig om 1 timme. Hoppas på att inte bli diskad i båda klasserna iaf, slalomen är inte vår styrka.....

Kommentarer
Postat av: matilda

haha bjuss på mig ;)

men tack för en bra kväll<333333

2010-05-02 @ 00:37:42
URL: http://maatildaisaksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0