kärlek stavas 8D

Tänkte berätta hur jävla kul jag haft i skolan idag.
Alla hoppar långhopprep på idrotten, Adam skriker till mig HOPPA UPP PÅ MIN RYGG. Sen springer han med mig på ryggen och hoppar över repet. Måste säga att han är kung på hopprep. Han satt ner på röven och hoppade, gjorde armhävningar när han hoppad. Adam och Linus kom fram till att de inte var jordbävning i haiti de var jag som sket! Jag behöver bälte när jag är på dass annars flyger jag iväg. Tänkte att ert humör förhoppnings vis är lika bra som mitt nu:)
Ikväll blir de 20 års kalas för kusinen. pussss


Kommentarer
Postat av: jonna

hahaha, du o adam va dagens roligaste tror jag! :D

fast linus skämt om haiti va sjuuukt klockrent med ;)

2010-11-27 @ 11:35:26
URL: http://jjonnaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0