växjö utställningen!

Vilken dag! Låra som inte varit ute och tävlat på hela 6 år chockade mig ordentligt! Lilla naken fisen går och blir bästa tik, bästa vetran och BIM slutade även som BIS reserv bästa veteran! Så otroligt kul. Jag och Penny vann juniorhandlingen. Och jag har bestämmt mig vilken hund de blir på SM ( hemligt ).

BIR och BIM

BIS Juniorhandler

BIS reserv bästa veteran

Tankarna går till Lita idag. För två år sen denna " växjö helg, denna söndag " fick du sluta dina dagar. Du var en sån solstråle och hade så mycket tid kvar. En hund som älskade livet, som alltid spred glädje, en bästa vän som fick somna in alldeles för tidigt. Varför ska de hända den bästa? Tittar upp mot himlen, fäller en tår och tänder ett ljus för dig, världens bästa Lita.
Vi ses<3

Kommentarer
Postat av: emily

Ush ja.. Lita-skita. Har också tänkt på henne idag. Ingen var/är/blir lika speciell som den damen. <3 !!

2010-11-07 @ 23:08:49
URL: http://emilybackman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0