härlig känsla

Var rätt skönt att känna när man vaknad idag att de bara var en dag kvar i skolan sen var man fri från den åtminstone 1 vecka. Men första lektionen är matte = prov, tränat en hel del och de får bära eller brista.... Så här ser mitt lov ut:
Idag: fredagsmys med tjejerna på brukshundsklubben
Imorgon: Moster, mamma och jag drar till Golden Go i hässleholm.
Söndag: stallet
Måndag eller torsdag drar jag och en hel hög med människor in till Kalmar.
Tisdag: ridning
Onsdag: skidorna
torsdag: kanske kalmar
Fredag: halloween fest
Lördag: halloween fest i stallet
Söndag: tävling i växjö och lucas följer nog med:)))
Nu drar jag och Matilda straxs till skolan, tjoheeej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0