Alvaret

Nu är vi äntligen hemma. Tror inte jag har fått borelia, blivit ormbiten elr jagad av kossor MEN jag har varit på alvaret.
Bilderna får tala




Sen skulle vi över en mur...

Vissa hade de svårare än andra...;)


Ja vad gör man inte för att få sitta?:)

Efter att ha vandrat i 4 timmar var vi framme vid en kyrka för käk. O där var de så klart kossor...

Passade på o sova.

Efter att gått 5 km till var vi framme i Hagapark och där skulle vi stanna dagen ut. Skulle kolla om de var varmt i vattnet och då tyckte vissa de var kul att kasta sten i vattnet så jag blev blöt... Men tack Adam för att jag fick låna dina byxor:)


Sen gick jag, andreas, emil och Tauber och kollade på solnedgången och något fågelrike?;) haha

Haha Andreas nu får du igen så hååååååårt;)

Ville Emil bära mina saker också så visst.
Nu ska jag och min hemska träningsverk gå och lägga oss..

Kommentarer
Postat av: jonna

haha, måste säga att bilden på oss är riktigt snygg alltså! plus alla andra med :)

2010-09-09 @ 23:26:55
URL: http://jjonnaandersson.blogg.se/
Postat av: ida

söta bilder :)

missssssu <33

2010-09-10 @ 21:40:17
URL: http://idagratte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0