en låt en bild en månad

det är nästan en månad kvar på detta året. men har man inget att gör så har man inte. tänkte börja knyta ihop detta året med en bild och en låt för varje månad
Januari
en riktigt hockey månad och mitt största minne är TIMO LEINONEN ( jag skrattar ) varje match mot karlskrona har han lyckats påverka resultatet negativit för nybro men den 21 januari i år då fick du fan bita dig själv i läppen i vår egen arena!

you think you are a movie star!!!!!!!!
måste säga att viktoria hallen har givit mig många lyckliga stunder under året!
februari
skid månad! en vecka i fina furudal och några härliga dagar i mora då jag tog mig igenom kortvasan på 3 mil. en riktigt bra månad!
vasalopps låten, inte den bästa men den förmedlar en riktigt go känsla! detta är inte alla startande i kortvasan det är endast ETT fält och tror det var 12 stycken såna här fält med lika många människor i.
mars
en månad då jag och matilda sprang efter varandra hela tiden tror jag haha, jag johan och lucas var också väldigt mycket. vi nämner inget som vi gjort så har vi inte glömt något heller haha
april
en månad då jag flög runt och tappade mig själv, hamnade på helt fel spår men det har starkt mig något enormt
första brännan redan i april
men det blev  en helt okej månad. bilden är från en trevlig kväll då jag offrade min arm för att få värme i huset. vedkörning med grabbarnabus
maj
ja det blev en riktig hundmånad! var på hässlholms utställningen, en fantastisk helg! Kan väl nu ta och berätta för er att det var på den utställningen jag fick upp ögonen för Daniel.
juni
ja det blev tack och lov äntligen sommarlov. Anton jag och timme spenderade väldigt väldigt mycket tid ihop. och det är en förbannat rolig tid jag minns! två riktigt bra vänner!
låten spelades dom där ljuvliga sommarkvällarna vid sjön. underbart!
juli
det hettade till med både det ena och det andra, positivt! jag och matilda var på gotland i ungefär en vecka. och det är bara något som måste göras om nästa år! fotbollskuppen  i valdermarsvik är också riktigt ett riktigt härligt minne. Träffade daniel ett antal gånger vilket ledde till att jag hittade mitt livs kärlek
augusti
en månad då jag reste väldigt mycket. gotland, värmland, uppsala och köping. en av dom sämre månaderna på året.
jag och ett antal fler tog skolan fruktansvärt oseriöst!
september
polenresan med skolan. jisses vad skoj! polen och öland med daniel får stå för månadern minst sagt bästa upplevelser!
oktober
skid träningen drog igång och som vanligt blev det mycket tid nere i skåne. kom igång med träningen riktigt bra och håller faktiskt fortfarande i det. härlig månad. lärde mig mycket, man ska se det ljusa i det mörka!
november
började bra och gick utför. kan beskriva det med ett ord, hockeyspelare och gymnasieval = har tusen vägar att gå
fick iaf åka ner och kolla på en linje i kristianstad. hoppas på att få svar från deras rektor snart!

Kommentarer
Postat av: jonna

sv: haha så jävla rätt! jag tycker vi gör det, FRAMFÖR anita ;)

2011-12-05 @ 17:51:37
URL: http://jjonnaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0