HÖSTLOV!

Nu är sista höst terminen på madesjö skolan över, jag har ätit min sista gröt i skolans matsal och jag har en tår i ögat. gött som fan med jullov men nu går det utför. Våran klass kan jag bara beskriva med ett ord, KÄRLEK. har iaf spelat innebandy mot lärarna idag. Kul som bara den och faktiskt vet jag inte det fastställande resultatet. men tror det blev 3-2 till lärarna
jag tänker inte uttrycka mig om denna bilden haha ( lärare )
han kom iaf på benen igen ;)
felix kan inte hålla koll på bollarna haha ;)
vi värvade en korrian, direkt hem kommen från Indien
några måste ju styra upp det hela :)

Kommentarer
Postat av: Cornelia

inte jullov då?? ;) puss

2011-12-23 @ 00:46:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0