2010-09-19 2011-02-16

Vet inte hur mkt jag ska skriva ut om de elr hur jag ska säga de. De är iaf slut mellan mig och Lucas. Men en del av mitt hjärta kommer alltid så för dig. Låter fel och säga de men slutet kunde inte bli bättre. Visst de är jättejobbigt och man får känna att tårar smakar saltvatten men de är bäst för oss båda. Har man inte dom känslorna för att känna riktigt kärlek är de bättre att avslutade och vara som syster och bror ist. Skönt och skiljas som vänner och vet att du och jag kommer hålla kontakten och träffas som helt vanliga personer. Tårarna får rinna nu tänker inte stoppa dom men de kommer bli bättre. Tack för allt Luas men " vår" tid är ändå inte slut. <3


Kommentarer
Postat av: matilda

man blir tårögd! kommer alltid finnas för dig. och det kunde inte sluta lyckligare. skönt att ni är vänner, kunde inte bli bättre! älskar dig vännnen<3

2011-02-16 @ 22:51:16
URL: http://maatildaisaksson.blogg.se/
Postat av: jonna

det är så sjukt tråkigt att det är slut tycker jag! men känns de bäst såhär så är det rätt, jag finns alltid om du vill prata <3

2011-02-17 @ 16:57:57
URL: http://jjonnaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0