8 D

Jag bara älskar vår klass. Visst vi har grupperingar men alla är ändå tillsammans på något vis. Alla snackar med varanda och är glada. Bilder får hjälpa mig att förklara hur dan klass vi är!:)


Alla är sig själva men Linus måste nog vara den som bjuder på sig mest?:)

Grabbarna bus, en annledning till vfr de aldrig är tyst i våra klassrum
^
skolavslutning i 7an

Ludde och Calle som alltid ska biffa sig och berätta hur många armhävningar dom klarar.....;)

Vet inte vad vi har och säga om Sara Cansund och Matilda Isaksson?:) hihi

Jonna Andersson och Sara Cansund klassens skratt maskiner;)


Och klassförståndaren är lika smidig och duktig som oss:)

Underhållare nr 1

Underhållare nr 2

sorry hinner inte skriva mer. Men jag älskar er hela högen:) Nu matlagning, träning och hockey med Cornelia!


Kommentarer
Postat av: vilhelmiina

kollade på facebook tror jag eller ngt, fan du har ju snygga killar i din klass! :D

2011-02-04 @ 15:30:12
URL: http://vilhelmiinawallden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0