Cornelia Johansson

Min hockeybrud! När de är hockey går jag 99 ggr av 100 med dig. Du vet hur läget är med spelaren och accepterar de. Du låter mig få skrika och hålla på så mycket jag vill på matcherna. Visst de har hänt att du lämnat mig och tyckt jag varit pinsam när jag skrikt och hållit på som mest men de är okej. Älskar att gå / cykla med dig om kvällarna. ta en lång snackis runda helt enkelt:) Vi har kännt varandra sedan förskolan. Vi gick i samma klass mellan förskolan och 6an sen splittrades vi i 7an. Men nu sitter vi nästan i varandras skåp iaf;) De är så skönt med dig, en gullig liten lugn människa som är precis lika dan i tänkandet som mig. Förstår oss alltid på varandra. När jag tänker Cornelia tänker jag på oss när jag gick in i stolpen, haha glömmer de aldrig. Elr sista åket på liseberg med den där satans vatten vågen;) Massa härliga minnen med dig och vår tid är långt ifrån att ta slut.
Länge lever vänskapen:)<3

Höm vems cykel? hahahhahahaha:)


Kommentarer
Postat av: cornelia

Naw gumman!! haha glömmer aldrig stolpen;)

2011-02-04 @ 16:22:08
URL: http://corneliajohanssonn.blogg.se/
Postat av: cornelia

älskar dig:)

2011-02-06 @ 10:51:43
URL: http://corneliajohanssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0