Februari

Vill ni verkligen veta allt som händer i februari? phuuu har en känsla av att månaden kommer gå fort. Matilda jag och Herman gjorde matte läxan klar i skolan, no provet är på torsdag och musik prov blir de nog inget! SKÖNT. Snart stallet för två lektioner ikv.

Februari:
3e: tandställningen ska ut och hundungdoms årsmöte.
5: årsmöte i stallet ut på kvällen.
9-15 FURUDAL ledig från plugget:))))
16 moster fyller år?
19 åker nog med till emmaboda- pappa spelar boll
21- 26 tror jag de är masjögnistan
v8 lov = träffa massa folk
24  åker jag upp till mora.
26 kortvasan
28 månaden är slut:O

Kommentarer
Postat av: matilda

Februari:

3e: inget jävla snack om tandställningen då sara!;)

5: så roligt

9-15 kommer sakna dig min älskade vän :( fäller tusen tårar....

16 hipphipphurraaa

19 härligt värre ;)

21- 26 wihuhuhu :)

v8 lov = hihi som världens bästa matilda då eller?????!!!

24 får sakna dig ännu mer då..

26 du vinner hela skiten sara

28 wooouuups :o:o



hihi så rolig jag är :'):')

Pussssssssssssssss<3333

2011-02-01 @ 20:46:53
URL: http://maatildaisaksson.blogg.se/
Postat av: matilda

Februari:

3e: inget jävla snack om tandställningen då sara!;)

5: så roligt

9-15 kommer sakna dig min älskade vän :( fäller tusen tårar....

16 hipphipphurraaa

19 härligt värre ;)

21- 26 wihuhuhu :)

v8 lov = hihi som världens bästa matilda då eller?????!!!

24 får sakna dig ännu mer då..

26 du vinner hela skiten sara

28 wooouuups :o:o



hihi så rolig jag är :'):')

Pussssssssssssssss<3333

2011-02-01 @ 20:48:00
URL: http://maatildaisaksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0