Hockey igen o fy tusan

De var allt länge sen man var i hallen, skönt o springa dit ikv:) Drar snart till Cornelia och cyklar till ishallen med henne ska möta upp Hampus o hans firends. Skolan idag... jadu. Min mobil har varit i soptunnan, Linus bankade huvudet i bordet, Calle hugger så fort han får chansen, Lucas och jag är lyckliga. Perfekt dag.

Bytt sida på luggen, nästa gång jag klipper mig ska den byta sida helt! Tror jag vill klippa av de och rakpermanenta de några hål i öronen skulle sitta fint med. My parents don´t like it.

Kommentarer
Postat av: matilda

svar: en gång snygga, alltid snygga:) right;)<3

2011-02-17 @ 21:08:47
URL: http://maatildaisaksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0