kortvasan

ställer klockan på 04.30 imorgon, klockan 6 går bussen mot Mora! Har hemska tankar in för loppen. Tänk om de tar evigheter och jag vet att jag kommer få stå och vänta vid starten länge eftersom jag startar i 5 ledet.. Jag hinner ju både bli hungrig och pissenödig :O

Där bland alla 1000 tals människor ska lilla jag stå...

Inte vågar jag dricka blåbärsdricka... blir alltid så dålig av de. Kommer väl svälta igäl i spåret.

Ska inte komma imål när de är mörkt!
För att slippa allt detta är de bäst att jag kör fort så hinner jag inte dö och inte svälta... höööm de får bli tacktiken!

Kommentarer
Postat av: Anonym

MÄNSKA LILLA HUR STAVAR DU.......

2011-02-23 @ 22:03:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0