Mattias Rickardsson

vänta måste bara skratta av mig lite..... Så jäkla härlig människa! Den glädjen du ger den ger 100 människor tillsammans. Du och Gustav ihop blir ännu bättre. För att förklara oss 3 tillsammans så säger vi så här Bill, bull och maja gräddnos :) Dina kommentarer och skämt är bara för bra. Med dig skrattar man alltid och är glad. Går inte att vara deprimerad tillsammans med dig! Vi har egentligen inte kännt varandra så länge men kommit varandra när. Nu mera är du ju min kusin. Vet inte hur de gick till men nu är de tydligen så?;)

Mattias repliker:
Om de där är min granne, då har han fan växt!
Välkommen till mitt slott...... fan vad fult hus jag har!
Milkeshake med alkohol....
Jag ser dig du ligger där inne och snurrar runt!
Bara för de kommer jag inte på mer men du är massa massa kul!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0