Skiten ska bort nu och de är idag!

Idag kommer jag bara studdsa fram har jag en känsla av. Klockan 3 ska dom ta ut tandställningen! Elr rälsen ska sitta kvar men den i gommen och den som sitter nere innanför tänderna ska också bort. Så är de sagt och blir de inte så då **********. Är de något jag vill bli av med så är de den i gommen, den är annledingen till att jag läspar:/ Nu är de iaf skola och NO prov på morgonen.... herregud. 
JAG FÖRVANAR ER NI BEHÖVER INTE KOLLA NER OM NI INTE VILL SE MIN KÄFT:)














Nu kanske ni förstår vfr jag pratar som jag gör. Tänk om jag skulle sälja min mun, den är ju skit dyrbar med allt de där:O elr så är de så att ingen vill ha den......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0