TÅRAR

kom hem vi halv 4a inatt. FY TUSAN VILKEN UNDERBAR RESA. När vi inte låg i spåret körde vi rundpingis och de gjorde vi bokstavligen hela tiden! Skidresan ja... Gråt glädjetårar när vi kom till Oxberg ( starten ).  En otrolig känsla. Tiden blev 2 timmar och 50 minuter. Nöjd men de hade kunnat gå bättre utan skoskav och sniglar i spåret... Men sånt man måste ta hänsyn till. efter 3 mil kom man på de där låååånga upploppet. Ett stort leende på lepparna och stakade som en galning. firhet och tårar även då:) jag ska med nästa år också. Shit vad kul detta var! sitter här och skriver med ett stort smile :) Lite bilder, tyvärr inte dom bästa ( mobilbilder )


livsfarlig våningssäng+ snarkande ledare = jag somnade halv 2 sista natten...

målgång

gustav vasa

upploppet

min idol, super snälla silver sara ;)

så går man nu och fick gå så i 5 timmar... förbannade skoskav.
Sov en stun på bussen inatt 1 timme max... Somnade bredvid Johan men vaknade i Oscars knä? då är man trötter. resan slutade perfekt dom spelade " åhhh sara kom ut ikväll " på radion och dansade jag ur bussen och traskade hem:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0