två dåldisar

Skriver inget namn, ni får gissa er fram, vissa gissar nog fram de lättare än andra. Jag säger ingenting!
Nr 1: än äldre pojke i denna staden. Med ett stort intressa av hockey.  Vet inte om man kan säga att vi känner varandra, har väl snackat i ett halv år ungefär. En riktigt upp och ner resa. Först svävade vi bland molnen men där uppe blev de en krasch. Rakt ner till mörkret i jordens innre känns de som.. Nu är vi på väg upp men håller oss på en vänskaplig nivå denna gången. En pojk som lärt mig saker här i livet. Både negativt och posetivt. Några erfarenheter rikare med dig..
Nr 2: en ljushårig pojke, ett år äldre som inte lever i denna staden. Träffats, skrattat och ja... Du är iaf en som jag pratar med om de mesta. Känns som du bryr dig lite mer än alla andra. Ska väl inte säga konstigt nog men du betyder en hel del. Tror tyvärr inte att du vet om de. O vet inte hur jag ska få fram de utan att något ska bli fel. du och jag står iaf tillsammans här på en vänskaplig nivå och inget annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0