de där med hundar och barn

så här gick de till en torsdgasmorgon hos familjen Cansund. Mamma är ute med hundarna och Mary och N´zo parade varandra. Så dom stog röv mot röv, dogystyle;) Då kommer jag ut med min bror och ska gå med han till bussen.
Oscar: vfr står dom så mamma?
Mamma: jo hundar gör så.
Oscar: men ni då gör ni så?
Mamma: nej vi gör inte så
Oscar: men hur gör ni då?
Jag: höm... ja... ööö kom nu Oscar så går vi till bussen. Tar min bror i handen och drar iväg han. Ser att mamma skrattar så tårarna rinner. Sen står vi ute och väntar på bussen då säger han:
Men Sara hur gör ni?
Jag: nej men kolla Oscar nu kommer bussen hej då!
Herre gud jag ska gifta bort mitt efternamn när jag blir stor iaf. De är en sak som är säker!

Så här ser du ut när man visar att man är lika stark som vår idrotts lärare. O han ska vara  tränare för Niklas som tävlar OS/ VM / EM o allt. Jag kan ju lätt ta över:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0