egen lista!

Timmarrna fram till klockan 11 behöver vi inte ta upp. Sen vände allt! Men jag hör fortfarande någon som är efter mig och säger: Sara, Sara, Sara, Saraaaaaa. Jag pratar inte om dig Felix....;) fy fan vad du ska få igen när min tandställning är väck på torsdag! hämden är såååå ljus. Lucas följde iaf med hem efter skolan. Blir att träffa Madde ikv.

Jag slipper frysa och ingen ser att de är jag! posetivt
" person lista" en för varje dag
1. Matilda Isaksson.
2. Vilhelmiina Walldén
3. Lucas Tauber
4. Gustav Cansund
5. Mattias Rickardsson
6. 8 D
7. Cornelia Johansson
8. Två stycken dåldisar.

Alltså personer som har något posetivt med mitt liv att göra. Ni är fler men doma är något extra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0