en person och ett uttryck för varje person


Matilda Isaksson: du vet vad jag menar med näven i luften;) Du får en alltid så glad, livet leker med dig(:

Niclas Nilsson: du får en att sluta tänka och leva livet ist(:

Felix Lembke: du får en att känna sig gammal. Vi tetas nog lika mkt båda två. Dagens skratt kommer fram(:

Fisken: får en att fundera över livet och du visar hur " bra " jag är.

Cornelia Johansson: Med dig pratar man ut, öppnar sig för dig och får en att känna sig fri:)

Saga Johansosn: du och jag plockar alltid fram barnsligheten i oss sen kör vi;)

Vilhelmiina Wallden: med dig är man aldrig tyst, vi kan prata om allt mellan himmel och jord:)

Lucas Tauber: plockar fram alla kärlek jag har och vad vore livet utan dig?

Jesper Sjöqusit: Kunde skratta mig till sömns efter samtalen med dig;) Hur de är nu kan vi ta en annan dag...

Emil Svensson: Får än att känna sig förvirrad. säger så här: va fan 1+1 är ju 2?:o haha rolig pojk.

Mamma och Pappas åsikt: vår dotter är blondin från insidan till utsidan. Hon vet förmodligen inte var hon har lagt glasögonen nu.

Saras åsikt om sina föräldrar: de är min gubbstrutt till pappa och jag mot världen! Mamma och jag föddes för att tetas med varandra. Hej jag heter Sara Cansund jag är 4 år och mina föräldrar lyckas kliva mig på nerverna rätt så där lagomt ofta...

Kommentarer
Postat av: sagaa <3

ja du sara.. tutut!

<3

2011-01-21 @ 20:04:38
URL: http://sagaajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0