fäller en tår...

... till en låt som berättar alla mina känslor.

Så långt bort från där du är
Dessa mil har slitit oss ifrån varandra
Och jag saknar dig
Ja, jag saknar dig
Så långt bort från där du är
Stående under stjärnorna
Och jag önskar du var här

Jag saknar de år som raderas
Jag saknar hur solen skulle lysa upp ditt ansikte
Jag saknar alla små saker som jag aldrig trodde att de skulle betyda allt för mig
Ja, jag saknar dig
Och jag önskar du var här

Jag känner ditt hjärta slår
Jag ser skuggan av ditt ansikte
Vet bara att var du än är så finns du hos mig
Ja, jag saknar dig
Och jag önskar du var här

Jag saknar de år som raderas
Jag saknar hur solen skulle lysa upp ditt ansikte
Jag saknar alla små saker
Jag trodde aldrig att de skulle betyda allt för mig
Ja, jag saknar dig
Och jag önskar du var här

Så långt bort från där du är
Dessa mil har slitit oss ifrån varandra
Och jag saknar dig
Ja, jag saknar dig
Och jag önskar du var här

Men nu ser vi de ljusa i de mörka:) Taggar för en resa till göteborg med Älsklingen. Tar nog bussen till plutten imon med. Matilda Isaksson we need a talk:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0