Gustav Cansund

Vi hoppar över hur de är nu. De är bara för stunden, de vet både du och jag så väl. Liksom hallå vi fyllde 4a för några år sen! Du är en person som alltid levt i mitt liv. Bästa kusinen man kan tänka sig. Vad finns de som du inte vet om mig?.... kan inte komma på något. Tror de är samma sak att jag vet allt om dig? Visst jag är din lilla kusin och du tar mig i försvar till 100 % och ska ha koll på mig. Ibland blir de lite för mkt, gulligt att du bryr dig men vi står inte varandra så nära så vi lever samma liv. Du har ditt och jag har mitt. Alla sommar kvällar som vi varit ute och gått, badat, cyklat och ja... underbara stunder. de bästa av allt är dig och Mattias tillsammans, ja de är något helt sjukt bra! De går inte en ledsen sekund med er:) The life is wonderful with you:)<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0