love it!

Super helg i göteborg i alla fall vad de gäller sällskap och juniorhandling. rasen kan vi ta någon annan dag...

dom 5 bästa i juniorhandling under 2010. Detta var på fredagen innan vi åkte till stugan i Borås.

5a

Team work i att bre mackor i stugan:)


05.30 lördag morgon en något trött Lucas nu mera vid namnet luffsen efter som att min mor säger Linus till han hela tiden så nu är de Luffsen:)


Låra bästa veteran båda dagarna och även 4a bästa tik på lördagen.

Jag och Nix slutade tvåa på lördagen och kvalade till SM:)

en seger på söndagen satt så jäkla bra!:D
tack för helgen allihopa!
Skolan idag var faktiskt helt okej trött bara! Halt som tusan när jag och matilda cyklade till och från skolan men ja hahhaha.... Matilda ramlade mest på vägen dit men jag var nog bäst på vägen hem;) Några små barn kastade snöboll på mig så skulle kasta tillbaka o så ramlar jag med cykeln... sen ramlar jag i en backe och så kommer skolbussen.... Haha roligt var de iaf och nu ska julen ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0