Lucas Tauber

Min gosse, ett då ett nu och ett föralltid. Hur livet än ser ut är jag nästan säker på att du alltid kommer ha en roll i mitt liv. Jag har inte varit guds bästa de är något jag bara måste stå för. Jag älskar dig verkligen! Med dig pratar jag ut om allt och de är så lätt att prata med dig. Du stöttar mig i alla lägen även om andra killar är inblandade. Du och jag är så olika man kan bli egentligen, men tror de är därför vi har de som vi har tillsammans. För vi har allt som man behöver! När jag släcker lampan på kvällen och ska sova. Då är allt bäck mörkt men innombords lyser jag, jag lyser ända ut de är du som är min lysande stjärna. All denna galenskap som jag har, bildar du. Du gör mig så glad, räcker med att se dig så lyser man upp. Trodde aldrig att de skulle bli så här när jag såg dig på öland första gången. Men nu sitter vi här och livet är underbart! Vad mer ska jag säga, jag älskar dig min guldklimp.

De är på tiden att vinden blåser vår väg nu!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0