Matilda Iskasson

du och jag tillsammans:
Vi döljer absolut ingenting för varandra. Du vet iaf allt om mig! Jag berättar allt för dig. Precis allt! Du är den som känner mig bäst och vet hur jag fungerar.
Första gången vi sågs:
Hahha, minns de fortfarande som igår. Solen sken, gräset var grönt och där satt två stycken små söta 5 åringar på en filt och lekte med leksaks hästar! Den solen som sken den dagen har skinit med oss hela livet tillsammans.
Kort om oss tillsammans:
Ja vad säger man, vi delar alla känslor, vi delar livet vi delar allt. Ett liv utan dig går bara inte. Vem ska jag möta på kvällarna när tårarna rinner. Vem ska jag berätta alla detaljer för? Vem ska få mig och andas när jag inte vill de. Du är så mycket mera än allt:)
Minnen:
De första jag tänker på är spring breaken. De var länge sen. Men de som ligger närmast är nog när do tog upp näven och sa GUSTIS! hahaha. Elr idag din elaka fan. När man står och lipar och så kommer calle och felix till oss. Då börjar du skratta din lilla skrattmås. Men så löser du problem de slutade ju i att alla skrattade;)
Sist men inte minst:
ett liv utan dig går bara inte. Love you:)<3



Nu

5 månader sen kanske men iaf:)


Kommentarer
Postat av: matilda

åh kan inte annat än att säga att desamma och att texten stämmer så sjukt bra:) jag älskar dig, du är allt för mig. finns ingen som du<333333333

2011-01-30 @ 14:04:20
URL: http://maatildaisaksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0