pengar hit och dit

konstigt nog känner jag att jag har för mkt pengar nu. Men vad ska jag slösa dom på?
Tänkte vänta med o shoppa till vår/ sommar kläderna kommer. Värt ett försök.
Ett skidskydd för skidorna?
En riktigt bra klipp maskin till Coco
En ny kamera?
Spara pengar till resor till alla kompisar som bor långt ifrån.
Elr vfr inte sprara ihop pengar till en helt ny hund?

Har alldeles för många underbara kompisar som bor för långt bort!
Niclas i Lessebo
Emil i ljunbyholm inte så långt bort men tillräckligt!
Vilhelmiina i Gnesta
Sanna i Gävle
Jim i Bengtsfors
Gurkan i Emmaboda
Hanna i Kristianstad
Mina älskade bill och bull kusiner i Borgholm. Mattias jag har godkännt dig som kusin nu:)
Kvällen verkar inte bjuda på så mkt mer än en runda på stan? så natti...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0