tänk tanken att ligga på bahamas strand

Mattias fick en lysande ide om att kidnappa mig och åka till Bahamas. Blir lite jobbigt o kidnappa mig om han inte får röra mig.... -.- . men tänk er ligga i solen 30 plus en härlig dricka och havet 10 m från fötterna. Man blir allt lite sugen! :) Men har iaf stressat mig egenom hela dagen. Vaknade 8.15 skulle vara i stallet 8.30... Stått i köket på tävligen. Nu är jag hemma och Nybro Vikings möter Mariestad vid 16.00 och den matchen ska följas!

Åhåhå mattias de där var inte snällt......
3 poäng nu jävlar! :)

Kommentarer
Postat av: Filmster.se

Hej, du har väl inte missat Filmster.se? Det är en helt ny filmblogg med massor av bra filmtips! Om du gillar Filmster kan det vara bra att veta att det går finfint att följa den via både Facebook och Bloglovin'!



Ha en underbar och filmrik söndag! :)

2011-01-30 @ 16:00:17
URL: http://www.filmster.se
Postat av: william

fin blogg_3

2011-01-30 @ 16:02:58
URL: http://cookieboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0