underbar dag

Dagen kommer bli så **** bra:) 3 lektioner i skolan sen bio med hela högstadiet. Hem med Älsklingen, vi har faktiskt 4 månader idag:) Sen skidträning och efter de drar jag och Cornelia till ishallen och Kollar hockey. sen ska jag hem och bänka mig vid datorn, mer berättar jag inte:) ! Toppen

4 Underbara månader. Du vet precis allt om mig. Tar dig tiden att höra vad som är fel. Även om de är jobbigt och höra vissa saker vill jag ändå att du ska veta.  när regnet öser ner kommer du som solen och lyer upp allt. Säger väl dina 3 magiska ord då... Tack för maten.Hihi Lucas Tauber de är så mycket mer än kärlek. Jag Älskar Dig<3

Kommentarer
Postat av: anonym

genom att ha läst din blogg så förstår jag hur mycket du och lucas brinner för varandra. jag kan ge med att han e snygg och ni passar bra ihop. håll fast vid honom om du älskar honom för det finns nog någon anna där ute i världe som vill ha honom! :)

2011-04-11 @ 21:28:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0