Vilhelmiina Walldén

Personen med samma hjärta och samma liv. Känns som vi har samma " problem" och samma framgångar;) De är så lätt att prata med dig om saker och ting för vi tycker i 99 % av fallen lika. Tyvärr träffas vi inte så ofta. Men när vi träffas då är de ett leende på läpparna och munnen går i 110. Kom och tänka på en sak. Vi lärde känna varandra för typ 2 och ett halvt år sen? hallå de känns som vi kännt varandra sen vi såg ljuset.
Tror de var på VM 2008 i Sverige som vi började snacka. De gick så bra för mig och jag hade glädje tårar och du kramade mig och sa grattis och tog massa bilder? Sen började vi snacka. Visst var de så?;)  Jaja de har blivit en massa minnen iaf. Ösregnet i Österbybruk, godispåsen från Tokige Ture, Växjö, telefonsamtalet efter sundsvall, haha kan rada upp dom alla har iaf något gemensamt med hundutställningar. Du ska bara veta hur bra du är och hur mkt du betyder! Den bästa vännen som inte tillhör Nybro. Tyvärr är milen mellan oss alldeles för många.
Med dig kommer allt fram, allt de posetiva!

Kommentarer
Postat av: vilhelmiina

sara jag älskar dig!!!!

saknar dig och vi kommer ju inte träffas på år :(

sportlov när?<3

2011-01-30 @ 01:08:03
URL: http://vilhelmiinawallden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0