1. presentera mig själv

Jag är en småländskflicka på 14 år. Och min stora kärlek är Lucas Tauber, vi har snart varit tillsammans i ett halvt år ( om man kan räkna de så nu ).
 Annars tycker jag hemskt mycket om min lillebror han är den han är liksom. Hundarna är nog de bästa i livet. Dom finns alltid där, dom bästa vännerna. Helt enkelt det lilla extra. De är med dom jag haft mina framgångar också.

topp 10 på SM - 2010
reserv i svenska landslaget- 2010
2a på Ungdoms SM - 2010
Golden go vinnare Juniorhandling 2010- 2011
Småländsk mästare 06-07-08 och 2010
topp 20 på VM - 2008

O skolan... ja jag sköter den men mer än så är det inte.
Dom stora intresserna är hockey, vänner , skidor och hundarna. Fotbollen ligger på hyllan just nu.
Annars tror jag att jag är en glad tjej som älskar när andra mår bra. Men som vän ska man finnas i dom stunderna de är mindre bra också. Kan vara sju tusans envis men hoppas de släpper med åren;) Pappa säger att jag har min mors temprament men de visar jag bara hemma. Fråga mig inte varför. Ganska känslosam och hatar när människor ljuger.


Lär dig att se livet från sin ljusa sida så blir livet en underbar upplevelse!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0