19. min favoritfödelsedag

Jadu det finns egentligen två men den ena kan ni nog uppfatta som knasig 19 juni 2006. Jag fyllde tio år med även P-kullen kom till världen och i den kullen föddes min underbara jycke Penny! Just den dagen var jag väl rätt sur på mamma när hon BARA hade tid för hundarna och dom där förbasakade valparna... Men nu idag är jag är rätt glad över det;) bästa presenten, min underbara Penny!


19 juni 2010, tävlingarna i jönköping! på lördagen ( min födelsedag ) slutade jag och just det... Penny två! dagen efter blir vi tvåa igen och även småland / ölands mästare! Kändes inte riktigt som min födelsedag den lördagen men ser man tillbaka på helgen i sin stora hel helt så var det en fantsatiskt helg! FÖRUTOM min present... ett regnställ. Mamma och pappa hade förmodligen solsting så det väntas solhattar till dom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0