21. denna månaden

en underbar månad! inget att klaga på men när man har kul går tiden fort också! Månaden fick en riktigt bra start med huset för mig själv så tog jag hit min bästavän och vi hade en trevlig kväll tillsammans med pontus!

Säris & Pillan
...
Eter det så var hockeyn slut rätt skönt ändå, ser det positivt! Och skolan har rullat på betygen är ju betygen men satan vad kul vi har ihop! Senaste veckan har varit värst, skrattat så jag gråtit och idag låg vi dubbelvikta och skrattade allihopa <3
Kommit igång riktigt bra med träningen lite tack vare pontus! och om man ska ha någon "månadens nykomlig " så är det pontus:) riktigt härligt!
Även att vi avslutade månaden som vänner och inget kärlekspar var det även vår bästa månad<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0