3. mina föräldrar

ajajaja.... Ja mina föräldrar. Vissa stunder älskar man dom men rätt ofta går de över till den andra sidan. Jag och pappa går bra ihop, samma galna sport intresse och de tycker ju självklart inte mamma om. När jag och pappa sitter bänkade framför tv;n och skriker och slår i bordet och då kommer morsan.. Då är de bara att ducka och hålla för öronen. Mamma och jag där emot har samma intresse HUNDARNA. Vi går bra ihop när vi är iväg bland folk ( släkten räknas inte ). Men inte hemma. Det är  ofta som det är livat här hemma. Alla säger väl så här: åh mammor dom bara lägger sig i och blablabla.. jag håller fullständigt med!
Ofta får man höra: vad har du tagit på dig i dag? Ska du gå iväg sån till skolan? Vad har du gjrot med håret?
Pappa kan till och med säga de men mamma bryr sig inte så mycket. Hon kan kläcka ur sig vad som helst. Och de gör hon om precis allt...
Även att det sitter långt inne så älskar jag dom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0