7. Min bästa vän

Varför ha en bästa vän när man kan ha många? Cornelia, Matilda, Vilhelmiina och Pontus dom är i en klass för sig!  4 underbara personer som jag ibland tror känner mig bättre än vad jag själv gör. Dom är lika min egen personlighet helt enkelt.
Men Matilda Isaksson är nog den som står mig allra närmast. Kanske för att vi har känt varandra sen barnsben och bor på samma gatan? Kan ju vara en av många anledningar till att vi inte slipper varandra;) Brukar vara så att Matilda tänker och jag säger.
Vänner är livet så var rädd om dom och håll dom nära hjärtat




Kommentarer
Postat av: Vilhelmiina

Du är guldvärd <3

2011-03-17 @ 08:58:48
URL: http://vilhelmiinawallden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0