8. Ett ögonblick

tycker det är tråkigt att berätta om just ETT ögonblock så tar två...;)

1. Loggar in på fb och har fått ett privat meddelande ( inget ovanligt att få det ) men när det är från en hockeyspelare i nybro som också spelar i a laget. Ja då blev jag ..... glad. Någon kväll senare får man ett sms. Ytterligare någon dag är det just han som vill bli vän med mig på msn. Då fattatde jag inte.. Men kan fortfarande se bilden framför mig när jag klickar upp meddelandet på fb och ser att de är från han.

2. VM 2008 in sweden. Jag gick vidare runda efter runda. Det var runt 80 startande.  Till slut var det bara 5 kvar och vi skulle bli 3. GLÖMMER ALDRIG när domaren pekade på mig och Penny att vi skulle ta ett steg in i ringen och vi var ett av 3 par som gick vidare till " den stora finalen". eller egentligen var det ett steg till, till den stora finalen. 12 stycken skulle bli 5. O där var vi också med. Kommer också ihåg bilden av den stora läcktaren som var  fullsat. Steget in i den ringen sitter fortfarande i kroppen.

Då var man liten...;) kommer ihåg hur glädje tårarna sprutade och de kommer faktiskt en glädje tår nu också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0