I´m in love!

Säger bara 8d ! hahah vilken dag, måste bara dela av mig av en del roliga saker som hänt idag.
På svenskan läste vi och calle satt och sov så sa åt felix att gå och skrämma han. Han smyger fram till calle och 1 cm från kallas huvud skriker han till och calle flyger!
På matten ropar felix till läraren: Markus får sara chans på dig? inte så kul men ni vill inte höra svaret...;)
Dagen avslutades med att felix böjde mitt skåps lås så det inte gick och stänga. Så jag skulle sparka upp det ( överskåp ) och linus skulle hålla imot.... sen fick jag förklarat för mig att min IQ är låg.

Ska vi ta upp vfr du har tjurat ihop så här felix?? hahaha
tillbaka till skolan för samtal.... woups!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0