sök hjälp!

Vaknade upp med en sju dundrandes huvudvärk, mest i mage och armar. Men skolan rullade på och klarade mig igenom ett ridpass men det var med nöd och näppe att jag orkade med det! men dum eller ja snäll som man är så följde jag med Matilda på en löpar runda efter stallet. Kan någon säga åt mig att söka hjälp? ;) det är bara så otroligt skönt och springa av sig! Ska läsa lite nu sen tror jag faktiskt att jag somnar, natti

Vem har sagt att en brunett och en blondin inte går ihop?
Inte jag iaf! Brunetten  ( den smarta ) tänker och blondingen säger och får ta all skit. Så är det verkligen i vårt fall :)  Bästavän <3

Kommentarer
Postat av: matilda :)

hahahah som idag

jag gör två flätor på dig i skolan

när jag är klar kommer linus och drar dig i flätorna ( alltså får du ta skiten ) och jag ( den smarta ) gör ju flätorna på dig så slipper jag få ont ;) haha åhåhhååh känns gutt att vara så smart som jag (a) hihih



bästavän<33

2011-03-29 @ 21:19:35
URL: http://maatildaisaksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0