alla har vi något unikt

En full proppad helg med härliga saker och en riktigt go skoldag har hunnits med innan jag skrev sist. Daniel har varit här i helgen och vi har varit i kalmar och haft det mysigt. hittat lite nya fina grejor. Skolan idag var slapp och ruskigt rolig. Matilda ringde mig efter att han ramlat i trappen och åkt hem
Matilda: sara såg du om jag hade min mobil efter idrotten jag vet inte vart den är
Jag: lilla du, du ringer till mig från mobilen
och här går halva nybro runt och kallar mig blondie, säger bara man blir som man umgås!
bik boks jeans in my <3
närmast mitt hjärta ligger min fantastiska pojkvän, Daniel <3

Kommentarer
Postat av: matilda

klokare än dig knäppis :D hahahahah<3

2011-10-03 @ 22:20:15
URL: http://maatildaisaksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0