gymnasieval

då lämnar man snart grundskolan bakom sig och ska vidare upp till gymnasiet, tiden går snababre än man tror. Jag har fått upp ögonen för en linje som ligger i Kristianstad och heter Skydd Omsorg och Säkerhet. På den linjen kan jag bli polis vilket jag vill bli. Och jag kan bli så mycket mer som jag är intresserad av. Känns som man har många ben att stå på efter gymnasiet om man väljer den linjen. Men att lämna nybro är något som får en att fundera lite extra. Mamma och pappa vill absolut inte att jag ska gå den. Inget elakt menat men vad har dom att säga till om? dom vet inte hur mina tankar går och hur jag känner för saker och ting och jag måste få gå dit mitt hjärta vill.
En knivig situation
http://www.plusgymnasiet.se/sos-skydd-saekerhet.php en länk till plusgymnasiet
sleten som bara den idag, och varit det hela veckan. Jag skulle varit hos cornelia ikväll men med den helgen som väntas behöver jag sömn, så tänker snart sätta på en film och sova faktiskt.
tack och godnatt.
Fäll gärna en kommentar om gymnasiumet elr andra tips om bra och intressanta linjer

Kommentarer
Postat av: matilda

JA UNDERBART! summer 2012, here we come :D<3

2011-10-13 @ 22:53:56
URL: http://maatildaisaksson.blogg.se/
Postat av: Tessan

Hej Sara! Tycker att du ska fundera både en och två gånger innan du bestämmer dig för vilket gymnasieprogram du vill läsa. Det program du funderar på är ett yrkesförberedande program. Är det ett sånt du vill läsa? Som jag har fattat det så har du ganska lätt för dig i skolan och då skulle jag rekommendera dig att gå ett studieförberdande program. Jag tror att du har större nytta av att exempelvis läsa samhäll om du vill bli polis. Sen är jag personligen skeptisk till Plusgymnasiet som skola. Allt jag skriver är bara mina åsikter. Kunde inte låta bli att kommentera eftersom jag jobbar i skolan. Vincent säger hej och både han och jag önskar dig lycka till i ditt val!

2011-10-14 @ 10:26:18
Postat av: Anonym

Örkelljunga hundgymnasium kanske passar dig ? :)

2011-10-14 @ 16:15:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0