lärare

det händer ju ibland att vi barn vill vinna över lärarna o se dom står där med öppen mun o för en gångs skull inte ha något o säga, här får ni några tips
blir din lärare sur på dig elr något liknande säger du: var det jobbigt att smita från hemmet?
elr om du varit borta en stund från lektionen o dom undrar vart du varit så säger du: det luktade nybakat i korridoren så jag var tvungen att kolla så allt stod rätt till
looooooovar att det funkar! med detta skulle jag bara säga att jag är trött på lärarna o vad ska lille jag göra nu? .... jo plugga
l

Kommentarer
Postat av: jonna

"var det jobbigt att smita från hemmet?"



haha, älskar den! ;) <3

2011-10-22 @ 02:06:39
URL: http://jjonnaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0